Klanten verwachten niet alleen dat een organisatie beter naar ze luistert binnen een formele leverancierscontext, maar ook dat ze laat zien hoe ze invulling geeft aan een openbare informele omgang met elkaar.
‘Gewoon bij Ziggo zijn’, wordt plezierig als je drempelloos en openbaar op elkaar kunt vertrouwen en van elkaar wil leren om samen beter te worden.
Ziggo Connect wil door zorgvuldig en openbaar luisteren naar klanten een overtuigende bijdrage leveren aan het vertrouwen in Ziggo, haar betekenis voor de maatschappij in het algemeen en voor de klanten en medewerkers in het bijzonder. Met als doel de relatie met Ziggo te verstevigen.
Ziggo Connect doet dit door op een innovatieve manier de openbare dialoog met klanten te faciliteren en organiseren. Klanten kunnen gemakkelijk en drempelloos deelnemen door zelf berichten aan te leveren en vragen te stellen of deel te nemen aan dialogen met elkaar en met de mensen van Ziggo.
Ziggo waarborgt daarbij de relevantie en veiligheid van alle deelnemers en betrokkenen.
Ziggo is uitdrukkelijk gastheer of regievoerder en laat in samenwerking met klanten op een authentieke wijze zien waar ze staat en waar ze naar toe wil. Ziggo is een levende, luisterende en waardevolle organisatie van mensen met een betrouwbare belofte die zich voortdurend blijft ontwikkelen.